Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Bir havayolu şirketi iptal ederse ne isteyebilirsiniz?

Uçuşunuz iptal edilirse, son varış noktanıza ulaşmak için biletinizi farklı bir havayolunda uçmak için kullanabilmeniz gerekir.

Seyahatiniz ertelenirse, aldığınız havayolu kuponunun son kullanma tarihi olmamalıdır.

Uçuşunuzu geciktirmek veya iptal etmekle tehdit eden kötü hava koşulları veya mekanik bir sorun varsa, havayolları her şeyi programa uygun tutmak için yeterli personele sahip olmalıdır.

Bunlar, yolcu hakları savunucularının, gecikmelere ve iptallere maruz kalan yolcular arasında artan öfkeye yanıt olarak federal düzenleyicilerin ülkenin havayollarına dayatmasını önerdiği bir düzineden fazla fikir arasında yer alıyor. Son altı ayda iç hat uçuşlarının %24’ünün rötar yaptığı ve %3,2’sinin iptal edildiği düşünüldüğünde ortalıkta dolaşacak çok fazla öfke var.

Ve en azından yolcuların hayatını kolaylaştıracak bazı yeni kuralların benimsenmesi muhtemeldir.

Ulaştırma Bakanı Pete Buttigieg, yakın zamanda ülkenin en büyük 10 havayoluna yazdığı bir mektupta, kesintilerdeki artışın “kabul edilemez” olduğunu ve “havayolu yolcularının haklarını daha da genişletecek” kurallar getirmeyi düşündüğünü duyurdu.

18 Ağustos mektubunda, ne tür kurallar getirebileceğini belirtmedi, ancak havayollarını uçuşları üç saat veya daha fazla rötar yapan yolculara en azından yemek kuponu vermeye ve bir gecikme veya iptal olması durumunda konaklama konaklamalarını sağlamaya çağırdı. gece boyunca bir havaalanında beklemek için el ilanları.

Mahsur kalan yolcuların ne tür hizmetler veya kolaylıklar aldığı havayollarına göre değişir ve taşıyıcılar bu tür politikaların bulunmasını kolaylaştırmaz. Buttigieg, taşıyıcılara yazdığı mektupta, 2 Eylül’e kadar, gecikmeler veya iptaller bir havayolunun kontrolünde olduğunda, her havayolunun yolcuları tedavi etmek için izlediği politikaları açıklayan çevrimiçi bir “kontrol paneli” yayınlama sözü verdi. Pano, “seyahat eden halkın bu bilgilere kolayca erişebilmesini sağlamak için” oluşturuluyor, dedi.

Ülkenin en büyük havayollarını temsil eden bir ticaret grubu olan Airlines for America, yaptığı açıklamada, taşıyıcıların “sıkı işgücü piyasası” da dahil olmak üzere COVID-19 salgınının devam eden etkilerinin üstesinden gelmek için çok çalıştıklarını söyledi. Grup, Buttigieg’in ne tür bir kural önerebileceği konusunda spekülasyon yapmayı reddetti.

Ulaştırma Bakanlığı’na atıfta bulunulan açıklamada, “Taşıyıcılar en üst düzeyde müşteri hizmeti sunmaya çalışıyor ve seyahat eden halka şeffaflık sağlamaya devam etmek için DOT ile çalışmayı dört gözle bekliyor” dedi.

Ülkenin havayolları, rezervasyonların yaklaşık %90 oranında düştüğü pandemik yavaşlamanın ardından hava yolculuğu talebinin toparlanmaya başlamasıyla birlikte, özellikle ertelenen ve iptal edilen uçuşlardaki artış nedeniyle birkaç aydır ateş altında. Nisan ayından bu yana, Ulaştırma Güvenliği İdaresi rutin olarak günde 2 milyondan fazla yolcuyu tarıyor – neredeyse pandemi öncesi tarama sayılarıyla aynı seviyede.

Bir finansal analiz sitesi olan Valuepenguin.com tarafından yapılan bir araştırmaya göre, rezervasyondaki artış geçen yıla göre yaklaşık %17 daha yüksek olan uçak biletlerine rağmen geliyor.

Havayolları, gecikmeler ve iptaller için suçun bir kısmını pilot eksikliğine, hava trafik kontrol sorunlarına ve kötü hava koşullarına bağladı. Ancak birkaç havayolu yöneticisi, pandemi yavaşlamasından bu yana tüm uçuşları gerçekleştirmek için yeterli personeli geri almamış olsalar da, bu yaz artan talebi karşılamak için binlerce ek uçuş planladıklarını kabul ettiler.

Yolcular memnun değil. Mayıs 2019’da alınan 1.289 şikayetten, Ulaştırma Bakanlığı’na hava yolu hizmeti hakkında yapılan şikayet sayısı Mayıs’ta %237 artarak 4.344’e yükseldi.

Bakanlık, el ilanlarının para iadesi almasını kolaylaştıracak bir kural önerdi. Mevcut kural, ABD havayollarının iptaller ve uçuş programlarındaki “önemli değişiklikler” için geri ödeme ve uçuş kuponları ödemesini gerektiriyor, ancak “önemli değişiklikleri” açıkça tanımlamıyor. Sonuç olarak, iade politikaları havayolları arasında farklılık gösterir.

Önerilen kural, “önemli değişikliği”, kalkış veya varış saatinde iç hat uçuşu için üç saat veya daha fazla veya dış hat uçuşu için altı saat veya daha fazla değişiklik olarak tanımlar. “Önemli” tanımı aynı zamanda kalkış veya varış havalimanındaki bir değişikliği, bağlantı sayısındaki bir artışı ve yolcunun deneyiminin düşürülmesi anlamına geliyorsa uçak tipindeki bir değişikliği de içerir.

Havayolu yolcuları için hayatı nasıl daha az sinir bozucu hale getirebileceğimize dair fikir sıkıntısı yok.

Yolcu savunucuları ve hükümet danışma kurullarının üyeleri, gecikmelerin ve iptallerin acısını hafifletmeye en çok yardımcı olacak kural değişikliğinin, tüm havayollarının sektörde “interlining anlaşmaları” olarak adlandırılan şeyi benimsemesini gerektirmesi olduğunu söylüyor. Bu tür anlaşmalar kapsamında, rötar veya iptal nedeniyle yolcularını bir havaalanında mahsur bırakan bir havayolu, onları rakip bir havayolu şirketinin işlettiği bir uçağa bindirebilir. Havayolları arasındaki anlaşmalar, bu tür uçuşlar için mali uzlaşmayı açıklar.

Interline anlaşmalar, endüstri 1978’de serbestleştirilmeden önce yaygındı ve şimdi, endüstri uzmanlarına göre, özellikle fiyatlandırma modelleri geleneksel taşıyıcılarınkinden çok farklı olan düşük maliyetli havayolları arasında bu tür anlaşmalardan kaçındıkları için gözden düştü.

Ulusal Tüketiciler Birliği başkan yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı’na danışmanlık yapan Havacılık Tüketici Koruma Danışma Komitesi üyesi John Breyault, “Ara hat anlaşmaları çok mantıklı,” dedi. “Şimdi, bir taşıyıcı uçuşu iptal ederse, bir cenazeyi veya bir düğünü kaçırırsanız, şansınız kalmaz. Hatlar arası bir anlaşma ile tüketiciler bu savunulamaz duruma getirilmez.”

Kâr amacı gütmeyen bir yolcu savunma grubu olan Travellers United’ın başkanı Charles Leocha, “Daha fazla hatlar arası anlaşma görmek isterim. Bu büyük bir yardım olur.”

Hatlar arası anlaşma fikri, 60.000’den fazla üyesi olan kar amacı gütmeyen bir yolcu hakları grubu olan Flyersrights.org tarafından Buttigieg’e 24 Haziran’da gönderilen bir mektupta listelenen önerilen 17 kural değişikliği arasında yer aldı.

Grup ayrıca, Ulaştırma Departmanının kronik olarak ertelenen uçuşları durdurmasını, sektöre daha fazla pilot sağlamak için pilotların zorunlu emeklilik yaşını geçici olarak 65’ten 68’e çıkarmasını ve havayollarının uçuşları gerçekleştirmek için yeterli yedek personel bulundurmasını şart koşuyor. personel, ekipman veya hava sorunları ortaya çıkar.

Başka bir öneri: Havayollarının yolculardan gelen telefon aramalarına 30 dakika içinde cevap vermesini zorunlu kılın, aksi takdirde havayollarını yere indirme tehdidiyle karşı karşıya kalın.

Flyersrights’ın başkanı Paul Hudson, yolcuların federal hükümetin bu tür kuralları benimsemesinin aylar hatta yıllar alması nedeniyle hüsrana uğradığını söyledi. Buttigieg’in, nihai bir kural olağan süreçten geçerken, grubunun bazı önerilerini acil durumlarda kabul etmesini öneriyor.

Hudson, “Yaptığımız öneriler haftalar içinde değişmeyecek ama belki aylar sonra değişecek” dedi.

Bir havayolu şirketi iptal ederse ne isteyebilirsiniz?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.