Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Güneybatı, birkaç iptal ve gecikmeyle normale dönüyor

Southwest Airlines’ın son sekiz gün içinde uçuşlarının %50’sinden fazlasını iptal etmesine neden olan tarihi bir çöküşün ardından, havayolu şirketi Cuma günü sorunsuz çalışıyor gibi göründü ve asgari düzeyde iptal ve gecikme bildirdi.

FlightAware web sitesine göre Cuma sabahı ABD genelinde Southwest uçuşlarının %1’inden azı iptal edildi.

FlightAware takipçisinin Cumartesi gününe ilişkin tahmini, Güneybatı uçuşlarında herhangi bir kesinti olmadığını gösteriyor.

Yeni Yıl Arifesi için bir sonraki gezgin dalgası için tam zamanında gelen hoş bir değişiklik.

Southwest Airlines İcra Kurulu Başkanı Bob Jordan, Cuma günü ülke genelinde yolcuları ve mürettebatı mahsur bırakan iptaller için özür diledi.

Jordan, “Günaydın Amerika” programında “Bu, 51 yılımızda hiç görmediğimiz bir şey” dedi. Yolcular bilet ve masraflar için geri ödeme bekleyebilirler, dedi.

“Bu, tatil boyunca pek çok insanı, pek çok müşteriyi etkiledi. Çalışanlarımızı etkiledi,” dedi Jordan. “Bunun için çok üzgünüm. Yeterince özür dilemenin neredeyse hiçbir yolu yok çünkü müşterilerimizi seviyoruz, çalışanlarımızı seviyoruz ve onların planlarını gerçekten etkiledik.”

Ülkeyi kasıp kavuran şiddetli bir fırtına, Noel’den hemen önce havaalanı kargaşasını başlatarak tüm havayollarının operasyonlarını zorladı. Ancak diğer taşıyıcılar toparlandıkça, Southwest mücadeleye devam etti. Sektör uzmanları ve sendika liderleri, fırtınanın, taşıyıcının hizmetlerini çevik bir şekilde değiştirme yeteneğini engelleyen eski teknolojiyi ve savunmasız operasyonları ortaya çıkardığını söyledi.

Hizmet Cuma sabahı yeniden açılmış gibi görünse de havayolu, itibarını onarmak ve tatil seyahatinde aksamalar yaşayan ve alternatif seyahat için ek maliyetler üstlenen veya hala bagajlarını arayan binlerce yolcuyla uğraşmak da dahil olmak üzere ciddi zorluklarla karşı karşıya.

Havayolu Cuma günü yaptığı açıklamada, “Southwest Airlines, kiralık arabalar, otel odaları, yemekler, diğer havayollarındaki müşterilerin rezervasyonu gibi şeylere bakacak ve bunlarla ilgilenecek” dedi. “Müşterilerimize geri ödeme yaparken ve bu sorunu giderirken, bunların hepsi burada ele aldığımız konuların bir parçası olacak.”

Havayolu, müşterilerin yemek, otel ve alternatif ulaşım için iade ve geri ödeme taleplerini iletmeleri ve bagajla bağlantı kurmaları için bir web sayfası oluşturdu. Taşıyıcı, 24 Aralık’tan 2 Ocak’a kadar yaşanan sorunlar için “yemek, otel ve alternatif ulaşım için makul geri ödeme taleplerini” vaka bazında yerine getirme sözü veriyor.

FlightAware’e göre, 22 Aralık’tan Perşembe’ye kadar havayolu şirketi 15.000’den fazla uçuşu iptal etti.

Los Angeles Uluslararası Havalimanı’ndaki Southwest Airlines terminali, düzinelerce insan uçuşları kontrol etmek için beklerken ve havalimanında düzenli bir yolcu akışıyla Cuma sabahı normal bir şekilde çalışıyor gibi görünüyordu. Kalkış ve varış panoları, birkaç istisna dışında uçuşların zamanında olduğunu gösterdi.

FlightAware’e göre Cuma günü ülke genelinde Southwest, yaklaşık 300 uçuş gecikmesi veya operasyonlarının %7’sini bildirdi.

Claudia Pineda’nın Austin-Bergstrom Uluslararası Havaalanından sabah 5’te Güneybatıya yaptığı uçuş, FlightAware’e göre Cuma günü LAX’e geç varmak için tüm havayollarındaki 55 uçuştan biri olan mekanik sorunlar nedeniyle ertelendi.

Pineda’nın uçağındaki yolcuların uçak değiştirmek zorunda kaldıklarını ve sabah 7’ye kadar ayrılmadıklarını söyleyerek, uçağın Los Angeles’a varamayabileceği endişelerini de sözlerine ekledi.

“Tüm uçuşların iptal edildiğini görmeye devam ettik. Ne bekleyeceğimizi bilmiyorduk, ”dedi Pineda. “Ancak gecikme dışında sorunsuz bir deneyimdi.”

Rutin bir Güneybatı uçuşu olan Arianna Brooks, havayolu tarafından bir haftalık iptallerin haberlere boğulmasının ardından Austin’den aynı sabah 5 uçuşundan korkuyordu.

Brooks, hafta sonu tatili için Los Angeles’a geldikten sonra, “Bu, böyle geciktiğimiz ilk deneyimimdi,” dedi. “Southwest için bakış açım iyiydi, ancak gerçekten birlikte hareket etmeleri gerekiyor.”

Oakland’dan Venetia Robinson, tatil hafta sonu için Güney Kaliforniya’daki aileyi ziyaret etmek üzere bir gezi için sabah 9’dan kısa bir süre önce LAX’e geldi.

Uçağın erteleneceğinden veya iptal edileceğinden emin olmadığından bir araba kiralamayı ve Los Angeles’a gitmeyi düşündü, ancak kendi bölgesinde uygun bir araba bulamadı.

Uçuştan önce Southwest’i aradı.

Robinson, “Bir temsilci bulduğuma şaşırdım,” dedi. Bir şans aldı ve bunun kolay bir yolculuk olduğunu gördü.

Robinson, “Uçuşta bunu çalışanların seslerinden duyabiliyordunuz,” dedi. “Her şeyi açıkladılar ve çok misafirperverlerdi.”

Diğer yolcular, birkaç günlük gecikmeden sonra hala evlerine gitmeye çalışıyorlardı.

Yvette Peters, kocası Stanley ve Atlanta’dan genç kızı Kayla, hafta başında Hawaii’de mahsur kaldılar.

Stanley Peters, Cuma sabahı LAX’teki Southwest Airlines terminalinde yerde otururken, anakaraya yapılan iki uçuşun beş saat arayla iptal edildiğini söyledi.

Yvette Peters, “Ada tatil için gelen insanlarla dolu olduğu için bir oda veya araba kiralayamadık,” dedi.

Haftanın başlarında Southwest’ten birine ulaşmaya çalıştı ama bir noktada beş saat telefonda kaldı.

Anakaraya geri dönmek için Hawaiian Airlines ile bir uçuş rezervasyonu yaptılar ve Cuma günü Güneybatı’dan Arizona’ya, ardından Cumartesi erken saatlerde evleri Atlanta’ya uçacaklardı.

Aile, geçtiğimiz günlerde Southwest çalışanları ile tartışan çok sayıda kızgın müşteri gördü.

“Gülümsesen iyi olur,” dedi Yvette Peters. “Bu konuda ne yapabilirsin?”

Yine de aile, Southwest’in onlara ne kadar az pişmanlık gösterdiğinden rahatsız.

Havayolunun tazminat teklifi Cuma sabahı Peters’lara ulaşmamıştı. Stanley Peters, şimdiye kadar yalnızca 100 dolarlık bir kupon teklif ettiğini söyledi.

Yvette Peters, “Güneybatı, yolcuları hakkında endişelenmeli,” dedi. “İnsanlara tüm bu rahatsızlık için tazminat vermeliler.”

Güneybatı, birkaç iptal ve gecikmeyle normale dönüyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.