Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Havayolu koltukları küçülmeye devam ediyor. FAA bunu durdurabilir

Son 15 yılda havayolları gelirlerini artırmanın yeni bir yolunu buldu: her uçağa daha fazla koltuk sıkıştırmak.

Sonuç, artık daha az diz mesafesi olan daha dar uçak koltuklarına katlanan yolcuların hüsrana uğraması ve tepki göstermesi oldu.

Ancak rahatlama görünüyor olabilir: Yıllarca süren gecikmelerden sonra, federal düzenleyiciler, uzun yıllardır devam eden koltuk daralmasına bir son vermek için havayolu koltuk genişliği ve ayak mesafesine minimum standartlar getirme önerisi hakkında kamuoyunun yorumlarını almaya başladı.

Yolcu hakları savunucuları, yolcuların uzun uçuşlar sırasında acı çekmemesi ve acil bir durumda uçaktan hızla kaçabilmeleri için standartlara ihtiyaç olduğunu söylüyor. Havayolları, çalışmaların koltuk boyutlarının bir felaket anında yolcuların uçaktan inme hızını etkilemediğini gösterdiğini söyleyerek herhangi bir standarda karşı çıkıyor.

ABD Ulaştırma Bakanlığı, koltuk diz mesafesi, genişliği veya konforu için herhangi bir standart uygulamamaktadır. Bunun yerine, federal hükümet, yolcular acil bir durumda 90 saniye içinde tahliye edebildikleri sürece, havayollarının hangi büyüklükte olursa olsun bir kabine herhangi bir sayıda koltuğu sığdırmasına izin veriyor. 1990’lardan beri uygulanmakta olan bir standarttır.

Son on yılda havayolları, kabin başına daha fazla koltuk sığdırmak için – havayolu endüstrisinin “eğim” olarak adlandırdığı – diz mesafesini azalttı. Bir yolcu hakları grubuna göre, 2011’den bu yana, ortalama koltuk eğimi – bir koltuğun arkası ile diğerinin arkası arasındaki mesafe – 35 inçten 31 inç’e düştü. Spirit Airlines gibi ultra düşük maliyetli taşıyıcılar, birçok koltuktaki perdeyi 28 inç’e indirdi.

Süreç, havayollarının daha fazla yolcu geliri elde etmesini sağlayarak 2008’den itibaren yükselmeye başlayan akaryakıt fiyatlarını telafi etti.

Ancak sağlık araştırmaları, 1980’lerin sonlarından bu yana, 20 yaşın üzerindeki ortalama bir Amerikalı erkeğin yaklaşık 15 kilo aldığını ve bel boyutunun 2 inçten fazla arttığını göstermiştir. 20 yaşın üzerindeki ortalama bir Amerikalı kadın yaklaşık 16 kilo aldı ve bel boyutunu 3 inçten fazla artırdı.

Yolcu savunucuları, bir uçaktaki gerçeklerin bugün 1980’lerdekinden farklı olduğunu söylüyor. Daha fazla Amerikalı yolcu engellidir ve yolcular, kontrol edilmiş bagaj ücretlerinden kaçınmak için kulak tıkacı ve güç kabloları dahil olmak üzere uçaklarda birden fazla elektronik cihaz ve daha fazla el bagajı taşıma eğilimindedir. Yolcu savunucuları, bu değişikliklerin koltukları dar olan bir uçağın tahliyesini zorlaştırdığını söylüyor.

Yeni standartları zorlayan birkaç tüketici grubundan biri olan Ulusal Tüketici Ligi’nin başkan yardımcısı John Breyault, “Minimum koltuk boyutunun günümüzün uçma gerçekliğini yansıtmasını sağlamaya odaklandık” dedi.

Kâr amacı gütmeyen bir havayolu yolcu hakları grubu olan Flyers Rights’ın başkanı Paul Hudson, önümüzdeki birkaç hafta içinde havayolu koltuk standartları için bir teklif sunmayı planladığını, çünkü çoğu Amerikalı’nın bitişikteki bir yolcuya sıkışmadan tipik uçak koltuklarına sığamayacağını söyledi. orta koridorda asılı.

Ülkenin uçuş görevlileri, Federal Havacılık İdaresi’nin koltuk standartlarını belirlemesini istiyor.

Assn. 19 havayolunda yaklaşık 50.000 uçuş görevlisini temsil eden Uçuş Görevlileri-CWA. “Bu, piyasanın çözeceği bir sorun değil.”

Havayolu sektörü temsilcileri, havayolu koltuğu statükosunda yanlış bir şey olmadığını söylüyor.

Ülkenin en büyük havayollarının ticaret grubu olan Airlines for America’nın sözcüsü Hannah Walden, FAA’nın “tüm ABD havayollarının koltuk boyutuyla ilgili federal güvenlik standartlarını karşıladığını veya aştığını doğruladığını ve FAA’nın koltuk konfigürasyonlarını onlar gitmeden önce onaylamaya devam ettiğini” söyledi. hizmete girdi.”

Fransa merkezli Airbus, birkaç yıl önce endüstrinin en azından koltuk genişliği için konforlu bir standart benimsemesi gerektiğini öne sürmüştü. Uçak üreticisi, 18 inçlik minimum koltuk genişliğinin, 17 inç genişliğindeki koltuklara kıyasla yolcuların uyku kalitesini %53 artırdığını söyleyen bir çalışma yayınladı.

FAA, havayollarını yolculara daha fazla dirsek ve ayak mesafesi vermeye zorlayan standartlar uygularsa, bazı havayolları – özellikle düşük maliyetli taşıyıcılar – daha az yolcuya sahip olmaktan kaynaklanan gelir kaybını telafi etmek için fiyatları yükseltmek veya daha yüksek bagaj ücretleri almak zorunda kalabilir. Atmosphere Research Group’ta havacılık analisti olan Henry Harteveldt, her kabine

FAA, 1 Kasım’a kadar çevrimiçi veya Docket Operations, M-30’a gönderilen posta yoluyla kamuya açık yorumları kabul etmeye devam edecek; ABD Ulaştırma Bakanlığı, 1200 New Jersey Ave. SE, Oda W12-140, Batı Binası Zemin Kat, Washington, DC 20590-0001.

Şimdiye kadar, federal ajans, çoğu havayollarında sunulan koltukların boyutu ve diz mesafesi hakkında şikayetleri olan broşürlerden yaklaşık 5.000 yorum aldı.

“O kadar da büyük olmadığımı hissediyorum. San Jose’den bir yorumcu, 8 beden kot pantolon, 10 beden elbise giyiyorum ve biraz daha büyük olsam sığmayacakmışım gibi hissediyorum, ”diye yazdı San Jose’den bir yorumcu. “Ve daha büyük arkadaşlarıma uçmaya çalıştıklarında yapılan muameleden nefret ediyorum. Havayollarına bırakılsaydı, uçağa daha fazla insan park etmek için bizi ayakta tutarlardı.”

Arcadia’dan bir hava yolu gezgini de bir sunumunda FAA’nın “havayolları hepimizi bir nakliye aracında sığır gibi ayakta durmadan önce” koltuk standartları koyması gerektiğini öne sürdü.

“Her ne pahasına olursa olsun, konfor yerine kâr elde etmek artık saçmalığın da ötesinde!” yorumcu yazdı.

Engelli yolcuların haklarını destekleyen kar amacı gütmeyen Open Doors Organizasyonu’nun yönetici direktörü Eric Lipp, koltuk boyutu ve diz mesafesi engelli yolcular için bir endişe kaynağı olduğunu söyledi. Sıkışık koltuklar, bir engel nedeniyle daha iri olan veya bir hizmet köpeğiyle seyahat eden yolcuların ticari bir uçakta uçmasını zorlaştırıyor, dedi.

Standart koltuk boyutuyla ilgili tartışma, havayollarının hükümeti koltukların boyutunu ve aralarındaki bacak mesafesini düzenlemesini engellemek için çok zorlamasıyla yıllardır gelişmektedir. Hayal kırıklığına uğramış yolcuların ve tüketici savunucularının baskısı altında olan Kongre, FAA’ya 2018’deki bir finansman yasa tasarısında koltuk standartlarını benimsemeyi düşünmesi talimatını verdi.

FAA, Kongre’den gelen talimatlara yanıt olarak, Oklahoma’daki bir test tesisinde birkaç simüle edilmiş havayolu kabininde 775 gönüllü kullanarak bir dizi tahliye testi gerçekleştirdi. FAA çalışmasına göre, gönüllülerin boyları, yaşları ve ağırlıkları farklıydı, ancak çoğu ortalama bir Amerikalı gezginden daha ağırdı çünkü “Oklahoma nüfusu tipik olarak daha büyük, daha ağır ve ortalama ABD nüfusundan daha yavaş olduğu varsayılabilir”. .

Bazı tahliye testlerinde, gönüllülere, simülasyonlu tahliyeler sırasında ilk tahliye edenler arasında yer alma motivasyonu olarak ekstra para teklif edildi.

Testlerden bazıları, sektördeki en dar koltuklardan biri olan 28 inç aralıklı koltuklar kullandı. Araştırmaya göre sonuçlar “dar bir koltuk aralığındaki tahliyelerin sağlıklı nüfusun neredeyse tamamı (%99) için güvenli olduğunu gösteriyor”.

FAA çalışması şu uyarıyı ekledi: “Çalışma sonuçları, bir yolcunun uçuş sırasında kendini iyi hissetmesini etkileyen yolcu konforunu (veya eksikliğini) dikkate almıyor.”

Breyault gibi yolcu savunucuları, bu tür çalışmaların gerçek hayat senaryosunda ne olacağını doğru bir şekilde ölçme yeteneğini sorguluyor.

“Fizik size bir uçağa ne kadar çok insan sığdırırsanız tahliyenin o kadar uzun süreceğini söylüyor” dedi. “Mevcut koltuk boyutlarının güvenli olduğuna inanmak zor.”

Havayolu koltukları küçülmeye devam ediyor. FAA bunu durdurabilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.