Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Los Angeles’taki CAMP mağazasına sürükleyici bir Bluey deneyimi geliyor

Eğer evinizi “Bluey”in ele geçirdiğini düşünüyorsanız bu, evinizi “Bluey”in içine sokma şansınızdır.

6 Kasım’dan itibaren Westfield Century City’deki Camp mağazası, konukları gösterinin canlı etkileşimli bölümü için Heeler evinin içine girmeye davet eden biletli bir etkinlik olan “Bluey x Camp”e ev sahipliği yapacak.

Macera, “Bluey” evinin 5.000 metrekarelik yeniden yaratımında geçiyor. İki katlı yastık kale, karton kutudan kaydıraklı kale ve Magic Asparagus ve Keepy Uppy oynama şansı da dahil olmak üzere gösterinin hayranlarına tanıdık gelen fırsatlar olacak. Dikkatli hayranlar Paskalya yumurtalarını her yerde görecekler: Bahçe cüceleri, tenis topları ve uzun köpekler bol miktarda bulunuyor. Bu deneyim için özel olarak oluşturulmuş yepyeni bir “Bluey” animasyonunu izleme ve ardından Bingo ile Bluey’yi büyük final buluşmasında görme şansına sahip olacaksınız. (Ve elbette onlarla selfie çekin.)

“Bluey x Camp” deneyiminin bir parçası olarak Bandit’in ofisinin rekreasyonunda oynayan çocukları gösteren konsept çizimi.

(KAMP / BBC Stüdyoları)

Heeler evindeki bir yatak odasının çizimi "Bluey x Kampı" macera.

“Bluey x Camp” macerası için Heeler evindeki bir yatak odasının çizimi.

(KAMP / BBC Stüdyoları)

“Bluey”, 2018’de Avustralya televizyonunda ve Eylül 2019’da ABD’de ilk kez yayınlandı; Amerika’daki her ebeveyn kendilerini beklenmedik bir şekilde her gün çocuklarıyla birlikte evde bulmadan neredeyse altı ay önce. Hayali oyun oynamayı seven köpeklerden oluşan bir aileyi konu alan sağlıklı bir çizgi film, anlayışlı bir izleyici kitlesi buldu.

Bugün dizinin hayranları arasında evde çocuğu olmayanlar da dahil olmak üzere önemli sayıda yetişkin bulunuyor.

TikTok’ta “‘Bluey’ konusunda susamıyorum” diye fışkırıyor New York dergisi. Onun “çağımızın en iyi çocuk programı“diyor Vulture’ın bir eleştirmeni. “Bluey kültü” bir “Modern ebeveynlik için İncil” Guardian’a göre. Çocuk programı olarak başlayan kaç program, hem Macy’s Şükran Günü Geçit Töreni balonunu hem de bir balonu kazanmaya yetecek kadar heyecanı hak ediyor. hicivsel bir çarpıtma New Yorker’da mı?

24 Kasım 2022'de New York'ta düzenlenen Macy's Şükran Günü Geçit Törenindeki Bluey balonu.

2022 Macy’s Şükran Günü Geçit Törenindeki “Bluey” balon.

(Gotham / GC Görüntüleri)

“Bluey x Camp”, Westfield Century City’deki Camp mağazasının içindeki gizli “Sihirli Kapı”nın arkasında gerçekleşecek. Camp mağazasının ön alanı, “kantin” olarak adlandırılan, ürün ve oyun alanlarının yanı sıra bir DIY slime bar olan “Schmutz Schtation”ın da yer aldığı perakende alanıdır. Century City lokasyonu, ilki 2018’de açılan, ülke çapındaki dokuz Camp mağazasından biri.

Son on yılda çevrimiçi perakende satışta patlama yaşanırken, Camp gibi fiziksel mağazalar, yalnızca bir şeyler satın alacakları bir yerden daha fazlasını sunarak alışveriş yapanları cezbetmeye çalışıyor. Müşterilerin mağazada olma deneyimini yaşamak için gelmelerini istiyorlar; bu, yalnızca ürün satışları değil, anılar yaratma şansı da veriyor. Camp için bunun bir kısmı bu gösteriler. Ülke genelindeki Kamp yerleri, “Encanto”, “Paw Patrol”, “Mickey and Friends” ve diğer çocuklara yönelik fikri mülkiyet temalı tekliflere ev sahipliği yapıyor.

Camp’in baş kreatif sorumlusu Kirk Larsen, “Bluey x Camp” şovunun, Instagram arka planından fazla bir anlam ifade etmeyen diğer “sürükleyici” tekliflerden nasıl farklı olduğunu açıkladı.

“Bazen insanlar ‘sürükleyici’ diyor ama aslında ‘duvarlarda bir sürü şey var’ diyor” dedi.

Bluey, Los Angeles Kampı'nın dışında.

Bluey, Los Angeles Kampı’nın dışında.

(KAMP / BBC Stüdyoları)

Bunda öyle değil, diyor. Larsen, “danışmanlar” olarak bilinen çalışanların “tamamen bilgili ve gelen herkese bir saat sürecek bir gösteri düzenlemeye hazır” olduğunu söyledi. Danışman eğitiminin temel bir bileşeni: “Bluey”in her bölümünü izlemek.

Larsen, gösterinin ruhunun yetişkinler ve çocuklar arasındaki işbirlikçi oyun ve doğaçlamanın güzelliği olduğunu ve “Bluey x Camp”in bunu konuklar için hayata geçirmeyi amaçladığını söyledi.

“Sizi gerçekten bu ortamlara yerleştirmeye ve kendinizi tam anlamıyla bu ortamların içindeymişsiniz, içinde yaşıyormuşsunuz gibi hissettirmeye çalışıyoruz” dedi. “Biraz farklı olan ve deneyimi yaşatmak ve kendinizi bir tiyatro gösterisindeymiş gibi hissetmenizi sağlamak açısından biraz daha fazla et içeren bir şey yapmaya çalışıyoruz” – danışmanların katıldığı bir gösteri “herkesin hareket etmesini, terlemesini ve aptallaşmasını sağlamak.”

Gösteri gibi bu deneyim de herkes için eğlenceli olacak şekilde tasarlandı.

Larsen, “Ebeveynlere yazıyoruz ve sonra çocuklarla oynuyoruz” dedi.

Larsen, konukların alışveriş merkezinde park etmek için fazladan zaman bırakmak amacıyla en az 15 dakika erken gelmeyi planlamaları gerektiğini söylüyor. Fizikselleşmeyi planlayın: Her aile üyesi, sanki biri onlara “dans modunu etkinleştirin” diye bağıracakmış gibi giyinmelidir – bu senaryoda neredeyse kesindir. Ve sonunda hediyelik eşya mağazası için (hem psikolojik hem de finansal olarak) plan yapın: Deneyim bir saat sürüyor, ancak Larsen, mağazadaki özel ortak markalı BBC Stüdyoları ve “Bluey” gençlik ve yetişkin ürünleri koleksiyonuna göz atmak için ekstra zaman ayırmayı söyledi .

Biletler şu adreste mevcuttur: camp.com/bluey ve 36 ile 42 dolar arasında koşun. 2 yaş ve üzeri konukların bilet alması gerekmektedir. Deneyim Los Angeles’ta 6 Kasım’dan 15 Ocak’a kadar mevcut olacak.

Los Angeles’taki CAMP mağazasına sürükleyici bir Bluey deneyimi geliyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.