Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Southwest Airlines’ın erimesi, ileride seyahat dramasına işaret edebilir

Binlerce uçuş iptal edildi. Sayısız ayrılmış çanta. Milyonlarca kızgın yolcu.

Southwest Airlines’ın maliyetli tatil erimesi, özellikle mürettebatın doğru zamanda doğru uçaklara nasıl bindirileceğine ilişkin karmaşık hesaplamaya kötü havayı eklediğinizde, havayolu operasyonlarının ne kadar hızlı raydan çıkabileceğini vurguladı.

Dallas merkezli havayolu daha iyisini yapma sözü verdi. Southwest’in genel müdürü, şirketin BT sistemini yükseltmek için 1 milyar dolardan fazla yatırım yapacağını söyledi ve Perşembe günü fiyaskodan bu yana ilk üç ayda bir yapılan yatırımcı çağrısı sırasında, şirket yöneticileri yıl sonu başarısızlıklarının tekrarlanmayacağına dair söz vererek önemli ölçüde zaman harcadılar. Toplamda, şirket 16.700’den fazla uçuşu iptal etti; bu, çok eyaletli fırtınalardan Southwest’in yaptığından daha hızlı toparlanan diğer havayollarından keskin bir şekilde daha fazla.

Southwest İcra Kurulu Başkanı Bob Jordan görüşme sırasında “Kritik bir zamanda binlerce müşteriyi rahatsız ettik” dedi. “Bunun için yeterince özür dileyemem. Bu bana ait ve bir daha böyle bir olay yaşamamak için elimizden gelen her şeyi yapacağız.”

Ancak iklim değişikliği bir zamanlar aşırı olan hava olaylarını daha rutin hale getirmeye devam ettikçe ve havayolları verimliliği artırmak ve fiyatları düşürmek için uçaklara daha fazla yolcu yükledikçe, tek bir aksaklık tüm hava yolculuğu sistemini kaosa sürükleyebilir.

Bir havacılık haberleri ve danışmanlık sitesi olan AirInsight’ın başkanı ve kurucu ortağı Ernest Arvai, “Bu, herkesin uçabildiği ve çoğu insanın uçabildiği bir mal” dedi. “Ancak bir şeyler ters giderse, sistemde herkesin hızla uyum sağlamasına yetecek kadar boşluk kalmaz.”

Southwest, Aralık felaketinin bedelini ağır ödüyor.

Şirket Perşembe günü yaptığı açıklamada, olaydan kaynaklanan 800 milyon dolarlık mali darbenin 2022’nin son üç ayında 220 milyon dolarlık net kayba neden olduğunu söyledi. yıl, dedi Jordan. Şirket, işlerin Mart ayına kadar tersine dönmesini bekliyor.

Görüşme sırasında Jordan, “Bu operasyonu büyütmeye devam ederken üzerinde çalışmamız gereken şeyler var” dedi.

Taşıyıcının hava ile ilgili uçuş iptallerinden yavaş kurtulmasında önemli bir faktör olarak çok kötülense de, Southwest’in benzersiz noktadan noktaya sistemi, havayolunun kendisini rekabetçi bir pazarda farklı kılmasının bir yoludur.

Birçok büyük havayolu tarafından kullanılan geleneksel hub-and-radio ağı yerine bir destinasyondan diğerine uçmak, Southwest’in Amerika Birleşik Devletleri’nde diğer büyük havayolları tarafından doğrudan uçuşlarla hizmet verilmeyen birçok yere aktarmasız uçuşlar sunmasına olanak tanır. Georgia Tech’te profesör ve havacılık uzmanı Laurie Garrow, dedi.

Merkezlerin olmaması aynı zamanda Southwest’in aynı anda birçok uçağın geldiği yerlerde yoğun zamanlarda çok sayıda çalışana ihtiyaç duymak yerine işgücü maliyetlerini dağıtabileceği anlamına geliyor. Bir konumun beklenenden daha az talebi varsa, uçakları taşımak tüm merkezin yerini değiştirmekten daha kolaydır.

Bununla birlikte, tek bir yerde daha fazla pilot ve ekip üyesi bulunduğundan, merkez ve bileşen ağı daha dirençlidir. Bir uçuşta bir şey olursa, daha hızlı iyileşmeye yardımcı olacak yakınlarda mürettebat üyeleri ve uçaklar var.

Southwest’in pilotlar birliği ve havacılık uzmanları, Southwest’in durumunda, noktadan noktaya sisteminin karmaşıklığının, mürettebat çizelgeleme sisteminin antik çağına çarptığını ve taşıyıcının normal operasyonlara dönmek için diğer havayollarından daha uzun süre mücadele etmesine neden olduğunu söyledi.

Southwest Hava Yolları Pilotları Assn. Havayolunun mürettebatı uçaklara bağlamak için kullandığı süreçlerin yıllar içinde aşındığını, pilotların otel odalarında mahsur kaldığını veya en iyi zamanlarda bile diğer yolcu uçuşlarıyla varış noktalarına götürüldüğünü söyledi.

Güneybatı pilotlar birliği başkanı Yüzbaşı Casey Murray, “Biz çok karmaşık bir ağız” dedi. “Yalnızca yönetmek değil, iyileşmek de çok daha zor.”

Havayolunun noktadan noktaya ağı, “Southwest’in başarılı olmasına ve büyümesine izin veren sihir” olsa da, Murray, şirketin onu büyük aksamalara karşı daha dirençli hale getirmek için altyapıya veya süreçlere yatırım yapmadığını söyledi.

Güneybatı yetkilileri Perşembe günü, mürettebat planlama yazılımındaki bir düzeltmenin şu anda test edildiğini ve devam eden sendika müzakerelerinde mürettebatla daha iyi iletişimin tartışıldığını söyledi.

Southwest ve ülkenin en büyük taşıyıcısı olan American Airlines’ın Aralık sonu performansına ilişkin bir Times analizi, 18 Aralık’taki fırtınalardan önce Southwest’in American Airlines’tan (%1,18) daha düşük iptal oranına (%0,05) sahip olduğunu gösterdi.

23 Aralık’ta, şiddetli ve ölümcül kış fırtınaları ülkenin büyük bir bölümünü vururken, Southwest’in iptal oranı %34,63’e ulaşırken, Amerika’nın iptal oranı %30,91’di. Bu, American için en yüksek iptal oranıydı – bundan sonra havayolu büyük ölçüde toparlandı.

Ancak Southwest’in iptalleri, sert hava koşulları geçtikten çok sonra, 26 Aralık’ta %76,22’lik yüksek bir seviyeye tırmanmaya devam etti. Southwest, oran 30 Aralık’ta aniden %1’e düşene kadar uçuşlarının %50’sinden fazlasını iptal etmeye devam etti.

Erime sırasında Southwest, mürettebatı ve uçakları yeniden konumlandırmak için 700’den fazla yolcu dışı uçuş yapmak zorunda kaldı ve bu da bölümün mali isabetine katkıda bulundu.

Murray, “Güvenilmez olmaya devam edemeyiz ve müşterilerimize bu güvenilirlik duygusunu sağlayamayız,” dedi. “Southwest Airlines’ın geleceği tehlikede.”

Ve bu gelecek sadece Güneybatı’ya bağlı olmayabilir.

Aralık fiyaskosundan kısa bir süre sonra, ABD Ulaştırma Bakanlığı olayı araştırdığını duyurdu. Çarşamba günü Haberler’a yaptığı açıklamada, bir departman sözcüsü, ajansın “titiz ve kapsamlı bir soruşturmanın ilk aşamasında” olduğunu ve departmanın havayoluna zamanında yapmazsa sonuçlarla karşılaşacağını açıkça belirttiğini söyledi. müşterilere geri ödeme ve geri ödeme.

Sözcü, Ulaştırma Departmanı ayrıca Güneybatı yöneticilerinin “gerçekçi olmayan uçuş planlaması” yapıp yapmadığını da araştırıyor – bu, taşıyıcının şartlar altında muhtemelen idare edebileceğinden daha fazla uçuş planladığı anlamına geliyor – bu, federal yasa uyarınca haksız ve aldatıcı bir uygulama olarak kabul ediliyor, sözcü söz konusu.

Perşembe günü, Southwest yetkilileri soruşturmada tam işbirliği yapacaklarını ve havayolunun son zamanlardaki zamanında performansı ve güvenilirliğinin havayolunun programının uygulanabilir olduğunu gösterdiğini söyledi.

AirInsight’tan Arvai, Southwest’in sorunlarını yeni yazılım ve sistemlerle çözme çabasının iyi bir adım olduğunu ancak bunun bir anda gerçekleşemeyeceğini söyledi.

“Tek ihtiyacımız olan dev bir fırtına ve birkaç hafta önce olanları tekrar edecek miyiz?” dedi.

Georgia Tech’ten Garrow, gelecekte Southwest’in bu kez meydana gelen domino etkisini önlemek için kötü hava koşullarından önce daha fazla uçuşu iptal etmek isteyebileceğini söyledi.

“Southwest’in bunu doğru yapması için büyük bir teşvik var” dedi. “Uzun vadeli altyapı yatırımlarından bazılarını yapmak yardımcı olacaktır, ancak bence asıl sınav, operasyonel performansınızı tekrar rakiplerinizin seviyesine çıkarabilmenizdir.”

Ancak havayolu endüstrisindeki dar hata payı, Southwest’in gelecekte aşırı kesintilerle karşı karşıya kalan son havayolu olmayacağı anlamına geliyor. Daha dolu uçaklar, bu yolcuları barındırmak için daha az açık koltuk olduğu anlamına gelir.

“Sorun şu ki, aksama olduğunda, aksama ne kadar büyük ve havayolu en az iptal, en az gecikmeyle ne kadar çabuk geri dönebilir ve normal operasyonlarına geri dönebilir?” Embry-Riddle Havacılık Üniversitesi’nde araştırmadan sorumlu dekan yardımcısı ve operasyon yönetimi profesörü Ahmed Abdelghany dedi. “Bu seviyede, bu sorunu sistemden tamamen ortadan kaldırmanın bir yolu yok.”

Southwest Airlines’ın erimesi, ileride seyahat dramasına işaret edebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.