Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Southwest Airlines’ın umut ışığı: Gafların hatıraları hızla siliniyor

İletişim ve yönetim uzmanları, Southwest Airlines’ın Noel’den önceki 2022 kabusunun, yönetimin müşterilere tazminat ödemesi ve operasyonel değişiklik yeminlerini yerine getirmesi halinde, havayolunun itibarına uzun süreli zarar verme olasılığının düşük olduğunu söylüyor.

Son günlerde, fırtınalar ve sallanan bilgisayar sistemlerinin ABD’nin en büyük yerel taşıyıcısı olan havayolunu 13.000’den fazla uçuşu iptal etmeye zorlamasının ardından sosyal medya, kızgın Güneybatı müşterileri tarafından sular altında kaldı. İcra Kurulu Başkanı Bob Jordan, Washington’daki yetkililerin inceleme sözü verdiği, çalışanlar pisliği temizlemek için fazla mesai yaparken birden fazla özür diledi.

Yine de bu büyüklükte bir erime bile Güneybatı için çok az uzun vadeli tehdit oluşturuyor. Taşıyıcının krize neden olan teknik sorunları çözdüğünü kanıtlaması ve müşterilere cömert tazminat teklif etmesi gerekecek.

Yorum talebine yanıt vermeyen havayolu için ilk test, taşıyıcı normal operasyonlara devam etmeye çalışırken Cuma günü yapılacak.

Midwest Airlines’ın eski bir pazarlama yöneticisi olan ve şu anda bir danışmanlık firması olan IdeaWorksCompany’nin başkanı olan Jay Sorensen, “Bu yıla tankta büyük bir iyi niyetle girdiler,” dedi. “İyileşmeyi tamamen bozmadıkları sürece Southwest Airlines’ın uzun vadeli bir zarar görmediğini düşünüyorum.”

Southwest’inki gibi müşteri hizmetleri hataları, kamuoyunda sert bir tepkiye yol açar ve şirket liderlerini değişiklik sözü vermeye sevk eder. Ancak gaflar genellikle kısa sürede unutulur.

United Airlines, 2017 yılında 69 yaşındaki bir yolcunun uçaktan sürüklenirken viral olan bir videoya yakalanmasının ardından sert eleştirilere maruz kaldı. Şirket, şahısla özel, mahkeme dışı bir anlaşmaya vardı.

Çalışmaları kurumsal etik ve kriz yönetimini içeren Northwestern Üniversitesi’nde işletme profesörü olan David Austen-Smith, uzun süredir devam eden kötü basın ve kamuoyu tepkisi dışında, “bunların hiçbirinin United üzerinde gerçekten fazla bir etkisi olmadı” dedi.

“Sonuç olarak, insanlar uçak bileti alırken fiyat ve rahatlık ararlar” dedi. “Southwest fiyat ve rahatlık sağlıyor ve çoğunlukla güvenilir.”

Bu, havayolunun bazı serpintilere maruz kalmayacağı anlamına gelmez. Hisseyi satın almayı öneren Raymond James Financial Inc. analisti Savanthi Syth’e göre, tüketicilerin gelecek yılın ilk çeyreğine kadar diğer taşıyıcılardan rezervasyon yapması muhtemeldir, ancak bu muhtemelen sonraki aylarda azalacaktır.

Uzun vadeli bir havayolu yatırımcısı olan T. Rowe Price Group Inc.’in eski bir ulaşım analisti olan Andrew Davis, rezervasyonlardaki yumuşaklığın “öfkenin yarı ömrü bitene ve insanlar bahar tatili planları yapana kadar” sürebileceğini söyledi. ve şu anda Southwest’in dördüncü en büyük hissedarı.

“Gelecek yıl bu zamanlar, güneybatıya uçacak olan pek çok insanın tekrar uçacağı gibi,” dedi.

Southwest hisseleri Perşembe günü toparlanmaya başladı, ancak hafta boyunca hala %9’dan fazla düşüş yaşadı. Analistler, krizin dördüncü çeyrek kârını %5’e kadar azaltabileceğini tahmin ediyorlar.

Sektörün lehine çalışmak, ABD’de uzun mesafeli seyahate alternatiflerin azlığıdır. Bu, müşterilerin kalitesiz hizmet nedeniyle bir taşıyıcıdan kaçınmasını zorlaştırır.

Kriz yönetimi danışmanlığı Dezenhall Resources’ın CEO’su Eric Dezenhall, “Bu, sektöre diğer sektörlerden daha fazla paçayı sıyırabileceklerine dair belirli bir düzeyde güven verdi ve haklılar,” dedi.

Dahili olarak, böyle bir kriz bir şirket için her şeyi tüketebilir. Ve endüstri gözlemcileri, olayın Southwest’in liderlerini tehlikeye atma ihtimalinin düşük olduğunu söyleseler de, pek çok incelemeyi ateşleyecek.

“Yönetim kurulu endişelenecek. New York merkezli kriz danışmanlığı şirketi Temin & Co.’nun kurucusu Davia Temin, yönetim kurulunun endişelenmesi gerektiğini söyledi. düşünülemez.”

Dezenhall, halkın dikkatini çeken şirket çöküşlerinin genellikle bir şirketin olası ölümü hakkında spekülasyonları beslediğini söyledi. Ancak bu, bir kişi tarafından açıkça yanlış yapılmadan nadiren gerçekleşir.

“İnsanlar bir şekilde bir bütün olduklarında yollarına devam etme eğiliminde oluyorlar,” dedi. “Hala kızgınlar, ama bundan bazı güzellikler çıkardılar.”

Southwest, uçuşları ertelendikten veya iptal edildikten sonra konaklama, yemek ve alternatif ulaşım masraflarına maruz kalan müşterilerin geri ödeme için “makul taleplerini” yerine getirme taahhüdünde bulundu.

Şu anda Cox Enterprises’ta strateji ve yatırımdan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı olan Davis, havayolunun ayrıca müşterilere cömert bir seyahat kuponu veya indirimi sunacağını söyledi.

“Oldukça önemli – muhtemelen şimdiye kadar göreceğiniz en büyüğü,” dedi.

Starbucks Corp., 2018’de Philadelphia’daki bir mağazada, başka bir konuğun gelmesini beklerken sipariş vermeden tuvaleti kullanmak isteyen iki Siyah adamın tutuklandığı bir olaydan sonra, yarışla ilgili hararetli bir tartışmaya değindi.

Olayın videosu internette geniş çapta yayıldı ve #BoycottStarbucks hashtag’i Twitter’da trend oldu. O zamanki CEO Kevin Johnson’ın özür dilemesinin ardından kahve zinciri, önyargı karşıtı eğitim için 8.000’den fazla mağazayı kapattı ve tuvaletlerinin herkese açık olacağı bir politika belirledi. Ayrıca kurumsal çeşitlilik verilerini kamuoyuna açıkladı ve kapsayıcılık girişimleriyle ilgili ayrıntıları yayınladı.

Southwest’in CEO’su Jordan, halkın güvenini yeniden inşa etmek için şimdiden adımlar attı. Özür dilemesine ek olarak, çalışanlara “Bundan ben sorumluyum” dedi ve bunalmış sistemleri yükseltme planlarını “ikiye katlayacağına” söz verdi.

Temin, “İyi niyetli bir CEO’nun söz vermesi bile yeterli değil” dedi. “Gerçek bir olaylar dizisi başlatmalı ve değişmeli.”

Southwest Airlines’ın umut ışığı: Gafların hatıraları hızla siliniyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.