Çaglasın Spa & Masaj

Spa & Masaj Fırsatları'nı %30'a Varan İndirimle Yakala! Yoğun iş temposu, sosyal yaşamın koşuşturmacası derken kendinize motivasyon sağlamak, .

Titan dalgıç felaketi SoCal alt turlarında asılı kalıyor

Diğer güneşli günlerde olduğu gibi, insanlar Cuma günü Avalon kıyılarında bir deniz altı macerası yaşamak için Catalina Adventure Tours’un sahibi olduğu ve işlettiği yarı dalgıç bir yarı dalgıç olan parlak sarı SS Nautilus’un dar kabinine tıkıldı. , California – ama çok derin değil.

Ama bu başka bir gün değildi. Sadece 24 saat önce, günlerce süren dramatik manşetlerden sonra, ABD Sahil Güvenliği, Titan adlı bir denizaltının 18 Haziran’da Titanik’in enkazını incelemek için alçalırken “feci bir patlama” yaşadığını ve gemideki beş kişinin öldüğünü açıklamıştı. Sektörün üyeleri Avalon gibi yerlerde sunulan gezi türleri arasındaki birçok farklılığa dikkat çekmek için acele etse de, sonuçta sonuçsuz kalan araştırmanın duvardan duvara haber kapsamı, Güney Kaliforniya’daki su altı turizmi işini gölgeleme tehdidinde bulundu. ve trajediyle biten.

En belirgin fark: derinlik. Titanik’in enkazı iki milden daha aşağıda duruyor. Nautilus, deniz seviyesinden yalnızca 8 fit aşağıya iner ve geminin bir kısmı tüm süre boyunca yüzeyin üzerinde kalır.

Cuma günü öğleden sonra Avalon Körfezi çevresindeki 45 dakikalık yolculuk için yaklaşık 30 kişi bilet aldı.

Diana Segovia, 65 fit uzunluğundaki yarı dalgıç araca binmeyi bekleyen Green Pleasure İskelesi’nde oturuyordu; su altı gezisi yapmak isteyen oğluyla birlikte Catalina’da tatil yapıyordu.

“Her şeyi okudum. Oldukça üzücü, çok üzücü,” dedi Segovia uçağa binmeden önce. “Ama bu konuda tereddüt yok çünkü bu çok derine inmiyor.”

Ancak tamamen suya dalmayı düşünüp düşünmeyeceği sorulduğunda, yanıt sert bir “hayır” oldu.

“Ben binmezdim,” dedi Segovia. “Bana 25.000 doları, 50.000 doları ödeyemezsin, her neyse.”

Yolcu kabininin içinde, yanlarında yolcuların deniz yaşamına balık yemi “torpidolar” atmasına olanak tanıyan küçük düğmeler bulunan bir sıra büyük lumbozlar her iki tarafta uzanıyor. Kabinin arkasında bir acil durum çıkışı ve üzerinde bir sürü sertifika bulunan bir bölme var. Sergide Federal İletişim Komisyonu, Sahil Güvenlik ve İç Güvenlik Departmanından alınan sertifikalar vardı.

Bunlar, dalgıçların çalışmasına izin verilmesi için alması gereken birçok sertifikadan sadece birkaçıdır. En önemlilerinden biri, yıllık güvenlik kontrolleri yapmak için Sahil Güvenlik ile birlikte çalışan Amerikan Denizcilik Bürosu’nun sertifikasıdır. Gereksinimler, diğerlerinin yanı sıra bir takip sistemi ve dört günlük yedek sarf malzemelerini içerir.

Ek olarak, dalgıçlar, deniz güvenlik standartlarını denetleyen Norveç merkezli bir kuruluş olan DNV tarafından belirlenen tasarım, mühendislik ve testler için belirli gereksinimleri karşılamalıdır.

History Diving Society’nin başkanı ve 30 yılı aşkın deneyime sahip deneyimli bir dalgıç olan Jon Council’e göre, bu katı gereklilikler suya giren hemen hemen tüm dalgıçları yönetiyor. Belediye, su altı şirketleri SEAmagine ve Triton için iki buçuk metreden çok daha derine inen araçlar işletmiştir.

Konsey, “O kadar çok üretici var ve hepsi aynı kurallara ve düzenlemelere bağlı kalıyor ve hepsi zanaatlarını sertifikalandırıyor” dedi. “Bu makineler emekli olana kadar çalışıyor.”

Kayıp Titan denizaltısında bu sertifikalar yoktu. Endüstri güvenliği yetkilileri ve OceanGate çalışanları, “olumsuz sonuçlara yol açabileceğini” söyleyerek deneysel tasarımla ilgili endişelerini dile getirdiler. [from minor to catastrophic]”

Konsey, düzenleyici rejimin “Titan sınıflandırılmadığı veya sertifikalandırılmadığı için şimdi daha sıkı hale gelebilir” dedi. “Aslında olmamalı.”

Nautilus’un içindeki yolculuk rutine göre gitti. 1999 yılından beri faaliyette olan gemi, okyanus yaşamını görmek için turist ve yolcuları adanın etrafındaki üç farklı noktaya götürdü. 51 yolcuya kadar taşıma kapasitesine sahip, yarısından biraz fazlası doluydu. Çocuklar, yiyeceklerini suya “vururken” etraflarını saran balıkları görmek için lumbozları doldurdu.

Mürettebat üyesi yolcuları daha fazla balık torpidosu almaya ve çatlak şakalar almaya teşvik ederken, yolculara destansı bir deniz gezisi hissi vermek için arka planda dramatik müzik yükseldi.

Mürettebat üyesi, “Pekala, 160 feet’e kadar dalıyoruz,” diye alay etti. “Şaka yapıyorum.”

Yolcular Cuma günü Catalina Adası’nın Avalon Körfezi’ndeki yarı dalgıç SS Nautilus’tan iniyor.

(Emerson Drewes / Haberler)

Yolcu Joshua Wever, “Disneyland’da falan olmak gibi hissettirdiğini” söyleyerek su altı manzaralarını çekerken rahat görünüyordu.

Wever, Titan efsanesini yakından takip ettiğini söyledi. Denizin derinliklerine inmek gibi bir arzusu olmadığını söyledi.

“Dün oğlumla akvaryuma gittim ve oraya arabayla gelirken hakkında konuştum. [the disaster] arkadaşlarımla çok, ”dedi Wever.

Deniz turşuları ve küçük krom renkli balıklar, sualtı maceracıları için geziyi kapattı. Sonra ambar kapakları açıldı ve öğleden sonra güneşine geri döndü.

Helen Li tarafından ek raporlama.

Titan dalgıç felaketi SoCal alt turlarında asılı kalıyor

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön
kadıköy escort ataşehir escort şişli escort sweet bonanza oyna kartal escort kadıköy escort halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.