William Rath, Mayıs ayında Los Angeles'a yasa sonrası okul gezisini eşleştirdiğinde, güzergahı şehrin en mükemmel yer işaretlerini içeriyordu: Beachwood Kanyonu'ndan Hollywood işaretine bakarak, ünlü evler turu alarak, Pasifik Okyanusu'nu Long Beach kıyısındaki balina okyanusunu taradı. Ancak bu klasik durakların ortasında, bir hedef daha geri kaldı. Lüks bakkal olan Erwhon, negotez edilemezdi – yiyecekleri için değil, nüfuz, merak ve gösteri için.
Oregon Üniversitesi ve Influencer'dan yeni bir lisans mezunu olan Rath, hacını Beverly Hills konumuna, Hailey Bieber'ın çilek sır cildi smoothie'nin rutin olarak 20-people derinlik çektiği Rodeo Drive'a doğru adımlar attı. Dışarıda bir koltuk bulamayan, yakındaki bir garajın gölgesinde kiralık arabasına çekildi ve bir Tiktok incelemesi çekti.
25 yaşındaki Rath, “Tiktok gitmemin ana sebebiydi. Her zaman benim için 'senin için' sayfamdı” diyor. “Her zaman oraya gidip farklı şeyler denediğini görüyorum. Bu büyük bir trend ve durmadı.”
Wellness adanmışları ve Hollywood içeriden gelenlerin alanı, Erewhon daha evrensel bir şeye dönüştü: bazıları için yerel bakkal, ama şimdi bir kova listesi turizm merkezi. Hollywood Walk of Fame veya Getty Müzesi gibi, lüks bakkal da sadece beslenme değil, aynı zamanda statü-bir smoothie, bir anlık görüntü ve sosyal medya kanıtı için şehir dışı ziyaretçileri çekiyor.
Hailey Bieber'ın Çilek Sır Skin Smoothie (20 $) turistleri Erewhon'a çekiyor.
(Dania Maxwell/Los Angeles Times)
Aspirasyon Erwhon'un itirazının çoğunu tanımlar. Turistlerin yer işaretleri kadar deneyimler aradığı bir dönemde, mağaza tekil bir şey sunuyor: belirli bir tür parlak la yaşamı örneklemenin bir yolu. Eğlence olarak sağlıklı yaşam, bakkal alışveriş statü sembolü. Bazı turistler sadece orada tatilde olan insanlar, diğerleri orada içerik için etkileyiciler.
New Jersey'den eşi Alexis Androulakis, 38 ile seyahat ederken, “Bu kültürel bir an” diyor, Erewhon'un Santa Monica, Venedik, Venedik ve Silver Lake yerlerini kontrol etti. Androulakis, “Erwhon'da gördüğüm şeyin en az% 40'ı, başka hiçbir yerde bulamıyorum” diye ekliyor.
1966 yılında makrobiyotik öncüleri Michio ve Aveline Kushi tarafından kurulan Erewhon, 1969'da LA'da bir yer açmadan önce bir Boston pazarında doğal bir gıda durak olarak başladı. Çift, Samuel Butler'ın 1872'nin 1872 hicivli bir romanından, bir anagramdan, bir anagramdan, 1872'nin 1872 hicivli bir romanından bir anagram olarak kabul etti, ki bu da 1872 hicivli bir romanda, bir suçun olduğu bir suçu ortadan kaldırdı. Tony Antoci ve karısı Josephine 2011 yılında markayı satın aldıktan sonra, mağazalar daha şık ve ışık dolu hale geldi; Vale park yeri norm oldu. Belki de en önemlisi, Erewhon, Hailey Bieber'ın Çilek Sır Skinie'sinden daha ikonik olmayan özel smoothie işbirlikleri konusunda ünlülerle ortaklık kurmaya başladı.
Erewhon'un dış kısmı 2024'te Culver City'de görülüyor.
(Dania Maxwell / Los Angeles Times)
Marka, küratörlük ve ünlü kasetin kesişimine hakim olarak, günlük alışverişi bir tür lüks tiyatroya dönüştürdü.
Birçok ilk kez ziyaretçi için mağazaya gitmek, fenomeni kendileri için görerek yönlendirilir. Bu, Mayıs ayında LA'yı ziyaret eden Chicago'dan bir etkileyici olan Chloe Forero için cazibe buydu. “Steroidlerde çok fazla yiyecekti” diyor. “İnsanların her gün alışveriş yapmasından daha sosyal bir deney gibi görünüyordu.”
Forero, 22, bir suşi rulosu, iki meyve suyu ve toplam 65 $ ile bir kurabiye ile uzaklaştı. “Çerez harikaydı,” diye itiraf ediyor. “Ama o suşi düşünerek yedim, belki de bu hayatımı değiştirecek. Belki de bu suşi o kadar iyi olacak ki, onunla birlikte gelen fiyat etiketine değecek. Değil.”
Bazı uzun zamandır Erewhon müşterileri – evet, bazıları etkileyiciler olan – Erewhon turistleri hakkında sosyal medyada homurdanıyor. İnfluencer kültürünü çevrimiçi olarak sık sık diseksiyon yapan Los Angeles yerlisi, yazar ve influencer olan Meredith Lynch, özellikle Beverly Hills konumunun bir sahne haline geldiğini söylüyor. “LA hakkında çok daha iyi ya da daha kötüsü, görülmekle ilgili” diyor. “Erewhon insanların gittiği bir yer ve görülüyorlar.”
2024'te Culver City Erwhon içinde.
(Dania Maxwell / Los Angeles Times)
Performans yönü, şehir dışı gençlerle yankılanıyor. Güney Afrika, Cape Town'dan bir şef olan Kiara Dewrance, geçen Eylül LA'yı ziyaret ettiğinde Bieber Smoothie'yi denemeyi umuyordu. Ama fiyatı gördükten sonra (20 $), iki daha ucuz içecek seçti ve hala heyecanlı yürüdü.
“Bir film izlerken bir tür hissettiriyor. Gerçek hayatta onu görmek bir film anı gibi hissettiriyor” diyor 27 yaşındaki Dewrance.
Florida Üniversitesi'nde 19 yaşındaki bir etkileyici ve işletme uzmanı olan Gibson Ardoline, geçen Kasım ayında Sushi, Meyve ve mağazanın sıcak bar yemeklerinden birini içeren LA'yı ilk gezdiğinde öğle yemeğinde 91 dolar harcadı. Platformun Yaratıcı Rewards programının bir parçası olarak Tiktok'un ödemeleri sayesinde onu 1 milyondan fazla görüntüleme alan deneyimini kronikleştiren iki Tiktok Reel'i çekerek maliyetleri dengeledi.
“Bir kez gitmeye değerdi, sadece gülmek ve öğle yemeğinde 90 dolar harcadığımı söylemek,” diyor, ne kadar yaptığını açıklamamasına rağmen. “Herkes için bir kahkaha olmayabilir, ama benim için karlı oldu.”
Herkes kararsız kalmaz. Connecticut Üniversitesi'nde bir model ve ekonomi uzmanı olan Patrick Oatman, geçen Haziran ayında Erwhon tarafından düştüğünde gerçekten etkilendi.
“Düzenli bir bakkaldan kilometrelerce uzakta görünüyordu, bu yüzden bu perspektifte eğlenceliydi. Bu elde edilen LA şey gibi hissettim,” diyor Oatman.
Erewhon, bu Neptün Blue Sea Moss jel gibi çeşitli markalı sağlık ürünü taşır.
(Juno Carmel / Los Angeles Times)
Bir gün LA'ya taşınmayı ve eğlence hukukunu uygulamayı uman Rath için, 100 dolarlık sekmesi, bir geçit töreninden daha az bir yolculuk masrafıydı.
“Burası bakkaliye için haftalık yerim olamazdı, ama LA'da bir işim olsaydı, belki de iki haftada bir gibi olmasına rağmen giderdim” diye açıklıyor.
Ziyaret ettiği diğer ikonik noktalar arasında Erewhon'u sıralaması istendiğinde, bir ritmi atlamadı.
“Açıkçası?” diyor. “In-N-Out iyiydi, ama Erewhon'u tercih ettim.”
Oregon Üniversitesi ve Influencer'dan yeni bir lisans mezunu olan Rath, hacını Beverly Hills konumuna, Hailey Bieber'ın çilek sır cildi smoothie'nin rutin olarak 20-people derinlik çektiği Rodeo Drive'a doğru adımlar attı. Dışarıda bir koltuk bulamayan, yakındaki bir garajın gölgesinde kiralık arabasına çekildi ve bir Tiktok incelemesi çekti.
25 yaşındaki Rath, “Tiktok gitmemin ana sebebiydi. Her zaman benim için 'senin için' sayfamdı” diyor. “Her zaman oraya gidip farklı şeyler denediğini görüyorum. Bu büyük bir trend ve durmadı.”
Wellness adanmışları ve Hollywood içeriden gelenlerin alanı, Erewhon daha evrensel bir şeye dönüştü: bazıları için yerel bakkal, ama şimdi bir kova listesi turizm merkezi. Hollywood Walk of Fame veya Getty Müzesi gibi, lüks bakkal da sadece beslenme değil, aynı zamanda statü-bir smoothie, bir anlık görüntü ve sosyal medya kanıtı için şehir dışı ziyaretçileri çekiyor.
Hailey Bieber'ın Çilek Sır Skin Smoothie (20 $) turistleri Erewhon'a çekiyor.
(Dania Maxwell/Los Angeles Times)
Aspirasyon Erwhon'un itirazının çoğunu tanımlar. Turistlerin yer işaretleri kadar deneyimler aradığı bir dönemde, mağaza tekil bir şey sunuyor: belirli bir tür parlak la yaşamı örneklemenin bir yolu. Eğlence olarak sağlıklı yaşam, bakkal alışveriş statü sembolü. Bazı turistler sadece orada tatilde olan insanlar, diğerleri orada içerik için etkileyiciler.
New Jersey'den eşi Alexis Androulakis, 38 ile seyahat ederken, “Bu kültürel bir an” diyor, Erewhon'un Santa Monica, Venedik, Venedik ve Silver Lake yerlerini kontrol etti. Androulakis, “Erwhon'da gördüğüm şeyin en az% 40'ı, başka hiçbir yerde bulamıyorum” diye ekliyor.
1966 yılında makrobiyotik öncüleri Michio ve Aveline Kushi tarafından kurulan Erewhon, 1969'da LA'da bir yer açmadan önce bir Boston pazarında doğal bir gıda durak olarak başladı. Çift, Samuel Butler'ın 1872'nin 1872 hicivli bir romanından, bir anagramdan, bir anagramdan, 1872'nin 1872 hicivli bir romanından bir anagram olarak kabul etti, ki bu da 1872 hicivli bir romanda, bir suçun olduğu bir suçu ortadan kaldırdı. Tony Antoci ve karısı Josephine 2011 yılında markayı satın aldıktan sonra, mağazalar daha şık ve ışık dolu hale geldi; Vale park yeri norm oldu. Belki de en önemlisi, Erewhon, Hailey Bieber'ın Çilek Sır Skinie'sinden daha ikonik olmayan özel smoothie işbirlikleri konusunda ünlülerle ortaklık kurmaya başladı.
Erewhon'un dış kısmı 2024'te Culver City'de görülüyor.
(Dania Maxwell / Los Angeles Times)
Marka, küratörlük ve ünlü kasetin kesişimine hakim olarak, günlük alışverişi bir tür lüks tiyatroya dönüştürdü.
Birçok ilk kez ziyaretçi için mağazaya gitmek, fenomeni kendileri için görerek yönlendirilir. Bu, Mayıs ayında LA'yı ziyaret eden Chicago'dan bir etkileyici olan Chloe Forero için cazibe buydu. “Steroidlerde çok fazla yiyecekti” diyor. “İnsanların her gün alışveriş yapmasından daha sosyal bir deney gibi görünüyordu.”
Forero, 22, bir suşi rulosu, iki meyve suyu ve toplam 65 $ ile bir kurabiye ile uzaklaştı. “Çerez harikaydı,” diye itiraf ediyor. “Ama o suşi düşünerek yedim, belki de bu hayatımı değiştirecek. Belki de bu suşi o kadar iyi olacak ki, onunla birlikte gelen fiyat etiketine değecek. Değil.”
Bazı uzun zamandır Erewhon müşterileri – evet, bazıları etkileyiciler olan – Erewhon turistleri hakkında sosyal medyada homurdanıyor. İnfluencer kültürünü çevrimiçi olarak sık sık diseksiyon yapan Los Angeles yerlisi, yazar ve influencer olan Meredith Lynch, özellikle Beverly Hills konumunun bir sahne haline geldiğini söylüyor. “LA hakkında çok daha iyi ya da daha kötüsü, görülmekle ilgili” diyor. “Erewhon insanların gittiği bir yer ve görülüyorlar.”
2024'te Culver City Erwhon içinde.
(Dania Maxwell / Los Angeles Times)
Performans yönü, şehir dışı gençlerle yankılanıyor. Güney Afrika, Cape Town'dan bir şef olan Kiara Dewrance, geçen Eylül LA'yı ziyaret ettiğinde Bieber Smoothie'yi denemeyi umuyordu. Ama fiyatı gördükten sonra (20 $), iki daha ucuz içecek seçti ve hala heyecanlı yürüdü.
“Bir film izlerken bir tür hissettiriyor. Gerçek hayatta onu görmek bir film anı gibi hissettiriyor” diyor 27 yaşındaki Dewrance.
Florida Üniversitesi'nde 19 yaşındaki bir etkileyici ve işletme uzmanı olan Gibson Ardoline, geçen Kasım ayında Sushi, Meyve ve mağazanın sıcak bar yemeklerinden birini içeren LA'yı ilk gezdiğinde öğle yemeğinde 91 dolar harcadı. Platformun Yaratıcı Rewards programının bir parçası olarak Tiktok'un ödemeleri sayesinde onu 1 milyondan fazla görüntüleme alan deneyimini kronikleştiren iki Tiktok Reel'i çekerek maliyetleri dengeledi.
“Bir kez gitmeye değerdi, sadece gülmek ve öğle yemeğinde 90 dolar harcadığımı söylemek,” diyor, ne kadar yaptığını açıklamamasına rağmen. “Herkes için bir kahkaha olmayabilir, ama benim için karlı oldu.”
Herkes kararsız kalmaz. Connecticut Üniversitesi'nde bir model ve ekonomi uzmanı olan Patrick Oatman, geçen Haziran ayında Erwhon tarafından düştüğünde gerçekten etkilendi.
“Düzenli bir bakkaldan kilometrelerce uzakta görünüyordu, bu yüzden bu perspektifte eğlenceliydi. Bu elde edilen LA şey gibi hissettim,” diyor Oatman.
Erewhon, bu Neptün Blue Sea Moss jel gibi çeşitli markalı sağlık ürünü taşır.
(Juno Carmel / Los Angeles Times)
Bir gün LA'ya taşınmayı ve eğlence hukukunu uygulamayı uman Rath için, 100 dolarlık sekmesi, bir geçit töreninden daha az bir yolculuk masrafıydı.
“Burası bakkaliye için haftalık yerim olamazdı, ama LA'da bir işim olsaydı, belki de iki haftada bir gibi olmasına rağmen giderdim” diye açıklıyor.
Ziyaret ettiği diğer ikonik noktalar arasında Erewhon'u sıralaması istendiğinde, bir ritmi atlamadı.
“Açıkçası?” diyor. “In-N-Out iyiydi, ama Erewhon'u tercih ettim.”